Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ 2016


Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους!Ελπίζω να περάσατε όμορφα Χριστούγεννα με τα αγαπημένα σας πρόσωπα και να είστε όλοι καλά.
 Λίγο πριν αποχαιρετήσουμε το 2016,έκανα μία αναδρομή και ξεχώρισα κάποια προιόντα τα οποία θέλω να μοιραστώ μαζί σας.Φέτος ομολογώ ότι έδωσα περισσότερη προσοχή στο κομμάτι της περιποίησης,σε σχέση με το μακιγιάζ και ανακάλυψα "κρυμμένους θησαυρούς".Πάμε να τα δούμε αναλυτικά...









Το A Cleanser,είναι ένα καθαριστικό προσώπου και σώματος για δέρματα με τάση ακμής,μου το πρότεινε ο δερματολόγος μου και σε συνδυασμό με κρέμα κατά της ακμής,κάνει θαύματα!!Έχει παχύρρευστη μορφή,μυρίζει όμορφα και δεν τραβάει το πρόσωπο,εγώ το χρησιμοποίησα μόνο στο πρόσωπο.Είναι απλά φανταστικό και δεν το αλλάζω με τίποτα...Την συγκεκριμένη εταιρεία δεν την γνώριζα,αλλά είναι ελληνική και ιδρύθηκε το 2006.Είναι στα 200ml και εγώ από φυσικό φαρμακείο το είχα πάρει 17 ευρώ περίπου,είναι αρκετά ακριβό,αλλά λόγο της υφής του,μου κράτησε αρκετό καιρό.Από ηλεκτρονικό φαρμακείο μπορείτε να το βρείτε φθηνότερα,δείτε εδώ.



Κρέμα σώματος "Παραδοσιακές καραμέλες γάλακτος" από τον Παπουτσάνη. Η μυρωδιά είναι κάτι το εξωπραγματικό,θέλεις να την φας,παρά να την βάλεις στο σώμα σου!!Απευθύνεται σε ξηρές επιδερμίδες και δεν περιέχει parabens,προσφέρει πολλή καλή ενυδάτωση και η μυρωδιά του διαρκεί.Σε συνδυασμό με το αφρόλουτρο η μυρωδιά είναι ακόμη πιο απογειωτική. Είναι στα 300ml και εγώ την πήρα από το μάρκετ 3,60 ευρώ,άμα την δείτε πάρτε την και θα με θυμηθείτε!




Αγαπημένη Apivita και όχι άδικα.Η συγκεκριμένη κρέμα είναι για ξηρά και σκασμένα χέρια,όπως τα δικά μου.Με το πρώτο κρύο,ήδη έχουν σκάσει και ματώνουν,οπότε χρειάζομαι μία εντατική ενυδάτωση,που μου την πρόσφερε μόνο αυτή η κρέμα.Επανορθώνει τα σκασμένα χέρια,από την πρώτη κιόλας εφαρμογή και μυρίζει και πολύ ωραία.Περιέχει βάλσαμο και μελισσοκέρι και δεν έχει parabens,mineral oil,silicones κτλ.Την είχα αγοράσει 4,50 ευρώ και μπορείτε να την βρείτε εδώ.




To body spray που με συντρόφευσε από την άνοιξη μέχρι και τις αρχές του φθινοπώρου,ήταν το συγκεκριμένο.Είναι μία σχετικά καινούργια σειρά της ελληνικής εταιρείας Pharmasept και έχει τέσσερις αρωματικές εκδοχές.Την sweet coconut,on the sand (αυτές τις δύο έχω αγοράσει και είναι υπέροχες) party time και night fever τις οποίες θα πάρω κάποια στιγμή σίγουρα.Η μυρωδιά λοιπόν είναι μία ελαφριά "γλυκιά καρύδα" όπως ονομάζεται με καλή διάρκεια,ειδικά για το καλοκαίρι που κάνει αφόρητη ζέστη,είναι η καλύτερη δροσιστική επιλογή!Το αγόρασα 4 ευρώ και μπορείτε να το δείτε και εδώ.



Επόμενο αγαπημένο του 2016,είναι η θερμοπροστατευτική κρέμα μαλλιών της L'oreal .Είναι μία κρέμα με παχύρρευστη υφή και ευχάριστη μυρωδιά,που προστατεύει τα μαλλιά από την θερμότητα μέχρι και στους 230ο βαθμούς και παράλληλα τα ισιώνει.Τα δικά μου μαλλιά είναι ίσια έτσι και αλλιώς,αλλά με την κρέμα γίνονται "καρφί" που λέμε και σε πιο λίγο χρόνο.Είναι στα 150ml,την είχα πάρει σε προσφορά από το μάρκετ περίπου 3 ευρώ.




Το επόμενο προιόν νομίζω πως θα είναι all time favourite!Είναι ο πολύ γνωστός αφρός καθαρισμού από την Apivita.Είναι κατάλληλος για όλους τους τύπους δέρματος,για πρόσωπο και μάτια.Καταρχήν μου αρέσει,γιατί με ένα προιόν,έχω ολοκληρώσει το ντεμακιγιάζ μου,έχει ευχάριστη μυρωδιά,δεν τσούζει τα μάτια και μου αφήνει μία αίσθηση φρεσκάδας και καθαριότητας στο πρόσωπο,χωρίς να το ξηραίνει.Είναι περιττό να πω,πως θα το αγοράζω ξανά και ξανά!!Είναι στα 200ml και το είχα πάρει από ηλεκτρονικό φαρμακείο 10 ευρώ,μπορείτε να το δείτε και εδώ.



Πολύ αγαπημένο body mist,τους προηγούμενους μήνες ήταν και το Love Addict από την Victoria Secret,αναφέρει πως περιέχει ορχιδέα και μυρίζει μεθυστικά.Επίσης έχει και μεγάλη διάρκεια.Το συγκεκριμένο,ήταν δώρο από μία φίλη μου και μου το πήρε από τα Duty Free,εκεί γνωρίζω ότι σίγουρα υπάρχουν τα γνήσια,γιατί από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα την πάτησα και μου το είχαν πουλήσει για αυθεντικό,ενώ δεν ήταν.




Τελευταίο προιόν περιποίησης είναι η κρέμα ματιών της Avene. Αυτή η κρέμα πραγματικά με έσωσε τον προηγούμενο χειμώνα και αυτόν που διανύουμε.Αρχές του χρόνου έβγαλα για πρώτη φορά στην ζωή μου,έντονη ξηρότητα κάτω από τα μάτια,πιστεύω ότι δημιουργήθηκε από κάποιο κονσίλερ που μου έφερε φαγούρα και σε συνδυασμό με το κρύο,ήρθε και έδεσε το κακό.Πήγα λοιπόν σε φαρμακείο και μου έδωσαν την συγκεκριμένη κρέμα και τελικά,βρήκα το φως μου!!Από την πρώτη εφαρμογή,άρχισε να υποχωρεί το πρόβλημα.Φέτος παρουσίασα λίγη ξηρότητα και στο άνω βλέφαρο και με βοήθησε εξίσου.Αυτή η κρέμα ματιών,είναι αποκλειστικά για ενυδάτωση και είναι και καταπραυντική,δεν είναι κατάλληλη για μαύρους κύκλους ή λεπτές γραμμές.Μπορείτε να την τσεκάρετε εδώ.



Συνεχίζω με τα προιόντα του μακιγιάζ,δεν είναι πολλά,αλλά πραγματικά τα χρησιμοποιούσα συνεχώς το 2016.Την BB της Garnier,έτυχε να την δοκιμάσω για πρώτη φορά φέτος και απορώ γιατί δεν το έκανα νωρίτερα,έχω τελειώσει ήδη δύο.Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις,αυτό ίσως να μην είναι τόσο βολικό,εγώ έχω την medium και μου ταιριάζει πολύ καλά.Απευθύνεται σε μικτές και λιπαρές επιδερμίδες(υπάρχει άλλη συσκευασία για κανονικές επιδερμίδες)έχει απαλή σύνθεση και μυρίζει ελαφρώς οινόπνευμα,αλλά εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου.Έχει πολλή καλή κάλυψη και ειδικά αν δεν έχετε μεγάλο θέμα με σπυράκια,κοκκινίλες κτλ είναι η ιδανική λύση αν θέλετε μία ομοιόμορφη βάση,χωρίς να βαρύνετε το πρόσωπο σας με makeup.Επιπλέον έχει και spf 20,κοστίζει 10 ευρώ και εγώ την είχα βρει σε προσφορά 5 ευρώ.




  • Τα τελευταία χρόνια πολυαγαπημένο μου μολύβι ματιών,είναι αυτό της Essence longlasting,έτσι και φέτος παίρνει επάξια μία θέση στα αγαπημένα του χρόνου.Έχω την απόχρωση 02 hot chocolate,είναι ένα ωραίο καφέ χρώμα(επειδή έχω μικρά μάτια δεν χρησιμοποιώ σχεδόν ποτέ μαύρο μολύβι).Το χρησιμοποιώ κυρίως στο άνω βλέφαρο και έχει τρομερή διάρκεια,μία φορά το φορούσα από τις 5:00 το πρωί, μέχρι τις 22:00 το βράδυ,δεν είχε πάει πουθενά και ήταν χειμώνας,δεν ξέρω το καλοκαίρι αν έχει τόση μεγάλη διάρκεια.Πάντως θεωρώ πως είναι ένα από τα καλύτερα μολύβια συγκριτικά με την τιμή του.Αν θυμάμαι καλά δεν κοστίζει ούτε 2 ευρώ.All time favourite λοιπόν!



  • Τους τελευταίους μήνες,κατάφερα και απέκτησα το πολύ ακουσμένο Camouflage της Catrice,ολόκληρο αγώνα έδωσα για να το αποκτήσω,γιατί όποτε πήγαινα στο Hondos Center,το στάντ πάντα ήταν άδειο.Μόλις το χρησιμοποίησα κατάλαβα,γιατί πολλές bloggers και youtubers το λατρεύουν!Καλύπτει τα ΠΑΝΤΑ,στην κυριολεξία.Εγώ πήρα την απόχρωση 020 light beige 3,30 ευρώ και θα το ξανά αγοράσω οπωσδήποτε.Μπορείτε να βρείτε Essence και Catrice εδώ και εδώ.




Φθινοπωρινό απόκτημα η παλέτα της Makeup Revolution,περιέχει έξι ρουζ και δύο highlighters και λέγεται Sugar and Spice.Την χρησιμοποιώ ασταμάτητα από τον Σεπτέμβριο,έχει και ανοιχτές αποχρώσεις και πιο σκούρες και γενικά η γκάμα των αποχρώσεων θεωρώ πως ταιριάζει σε πολλά μακιγιάζ.Η απόδοση των πιο σκούρων ρουζ είναι πολύ έντονες,τα πιο ανοιχτά χρώματα θέλουν περισσότερο κτίσιμο.Τα δε lighlighters πολύ όμορφα και έντονα και τα δύο,περισσότερο όμως σαν απόχρωση μου αρέσει το ασημί με λίγους μωβ ιριδισμούς.Πολύ ποιοτική,στιβαρή και οικονομική παλέτα,για αυτά που σου προσφέρει,την αγόρασα 12 ευρώ,από Hondos Center.


Swatches τα ρουζ και τα highlighters.
Το πρώτο είναι το ροζ highlighter και το τελευταίο το ασημί με τους μωβ ιριδισμούς



  • Τα τελευταία αγαπημένα είναι και τα δύο από την αμερικάνικη εταιρεία Wet n Wild.Πρόκειται για την τριπλή παλέτα σκιών,με την οποία έκανα συνέχεια καθημερινά μακιγιάζ,έχει υπέροχες αποχρώσεις,με ωραία υφή και διάρκεια.Η παλέτα λέγεται,Walking on eggshells και έκανε 4 ευρώ.

  • Πολύ αγαπημένα έγιναν και τα κραγιόν της ίδιας εταιρείας, και πιο συγκεκριμένα η megalast σειρά.Αγάπησα πιο πολύ τρεις αποχρώσεις την just peachy,wine room και bare it all.Πολύ όμορφα χρώματα,με πολλή καλή διάρκεια και δεν ξεραίνουν τα χείλη!Και η τιμή τους;
4 ευρώ!





Εσείς ποια προιόντα αγαπήσατε το 2016;
Αγαπήσατε και εσείς κάποιο από αυτά που σας έδειξα;

Θέλω να σας ευχηθώ να έχετε μία Καλή Χρυσή Χρονιά και ότι επιθυμείτε να σας το δώσει απλόχερα ο καινούργιος χρόνος!
Θα τα ξανά πούμε λοιπόν του χρόνου!

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου. Η παλέτα από Revolution μπήκε στη wish list μας αμέσως! Εννοείται αγαπάμε τον αφρό καθαρισμού από Apivita και από τις πιο πρόσφατες αγάπες μας είναι το καραμελένιο αφρόλουτρο από Papoutsanis. Τι τέλεια μυρωδιά! Καλή χρονιά! xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο!Πραγματικά η παλέτα της Revolution αξίζει πολύ,θα χαρώ πολύ να μου πεις την γνώμη σου,όταν την αποκτήσεις!Φιλιά και Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  2. Και εγώ αγαπούσα πολύ τον αφρο καθαρισμοού από apivita.Έτυχε όμως να πέσει στα χέρια μου ένα τζελ καθαρισμού από Panthenol Extra. Εδώ και ενάμιση μήνα νιώθω το δέρμα μου πεντακάθαρο.όταν έρθει η ευκαιρία δοκίμασε το. Θα με θυμηθείς.
    www.beautyisallaround6.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο,σίγουρα κάποια στιγμή θα πάρω το τζέλ της Panthenol,φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Καλη χρονια και καλως σε βρηκα!! Η παλετα με τα ρουζακια μ φαινεται υπεροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!Καλώς ήρθες λοιπόν!Η παλέτα όντως είναι υπέροχη,την έχω ευχαριστηθεί πολύ..

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips