Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προϊόντα αποτυχίες #1


Τις τελευταίες μέρες έχει μυρίσει άνοιξη,εδώ στην Κρήτη...Άνοιξε λοιπόν η διάθεση μου,βλέποντας τον λαμπερό ήλιο,τα λουλουδάκια που ανθίζουν και την φύση σιγά-σιγά να ξυπνάει...Γενικά ο χειμώνας μου αρέσει,αλλά σαν την ομορφιά της άνοιξης,δεν έχει!
Στο σημερινό ποστ θα σας μιλήσω για κάποια προϊόντα που για κάποιο λόγο(πχ χρώμα επιδερμίδας,υφή δέρματος κτλ)δεν λειτούργησαν σε εμένα,έτσι όπως θα ήθελα.Πλέον στο εμπόριο υπάρχουν άπειρα καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης,για να καλύπτουν όλες τις ανάγκες μας,όμως δεν ανταποκρίνονται σε όλους με τον ίδιο τρόπο,γιατί πολύ απλά ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός,με διαφορετικές ανάγκες.Πάμε λοιπόν μαζί,να δούμε ποια είναι αυτά τα προϊόντα!


Στο background μου,προσπάθησα να δώσω μία ανοιξιάτικη νότα!



Όπως μπορείτε να διακρίνεται και από την φωτογραφία,στα προϊόντα αποτυχίες,υπάρχουν πολλά καλλυντικά και ένα προϊόν περιποίησης μαλλιών.



Για τα ξηρά σαμπουάν της Batiste είχα ακούσει πολλά καλά σχόλια,πριν αγοράσω.Στα γρήγορα θα σας πω,ότι χρησιμοποιούμε τα ξηρά σαμπουάν για να πάρουν την περιττή λιπαρότητα από τα μαλλιά.Είναι ένας πολύ γρήγορος τρόπος,εάν δεν προλαβαίνεις να λούσεις τα μαλλιά σου και πρέπει οπωσδήποτε να βγεις,επίσης μυρίζουν υπέροχα.Οπότε ενέδωσα και πήρα το original,δυστυχώς όμως στα δικά μου μαλλιά δεν "έκατσε" καλά.Άφηνε πολύ άσπρη σκόνη,σαν ταλκ και ενώ έκανα μασάζ πολύ δύσκολα έφευγε και δεν είδα να κάνει και κάτι σπουδαίο στο θέμα της λιπαρότητας.Θα ήθελα να δοκιμάσω και άλλα,
γνωρίζετε να μου προτείνετε κάποιο;



Το επόμενο προϊόν με απογοήτευσε οικτρά.Πρόκειται για το primer από την Uma.Υπόσχεται ότι μειώνει τους πόρους,τις λεπτές γραμμές και ότι κάνει το μακιγιάζ να διαρκεί και δεν κάνει τίποτα απολύτως από αυτά!Εγώ προσωπικά δεν έχω δει να με βοηθάει σε κάτι.Κόστισε 9 ευρώ,από Dust and Cream αλλά πιστεύω ότι με τα ίδια χρήματα θα μπορούσα να πάρω κάποιο καλύτερο.
Η CC από Bioten ξέρω πως αρέσει στις περισσότερες κοπέλες,όμως στο δικό μου μεικτό δέρμα,βγάζει τρομερή λιπαρότητα,ενώ την σετάρω με πούδρα,μετά από λίγη ώρα γυαλίζω σαν αλουμινόχαρτο!!Επιπλέον έχει δύο αποχρώσεις,εκ των οποίων η μία είναι πολλή ανοιχτή για εμένα και η άλλη πολλή σκούρη. Η μυρωδιά της όμως και η υφή της μου άρεσαν πολύ.

Μετά από αρκετά περάσματα...

H Jordana,είναι μία εταιρεία από την Αμερική με καλά και οικονομικά προϊόντα.Το συγκεκριμένο ρουζ το είχα αγοράσει για να μπορώ να το συνδυάσω με κόκκινα και nude κραγιόν.Η απόδοση του όμως,είναι πολλή πενιχρή.Θέλει πολύ χτίσιμο,για να φανεί κάτι στα μάγουλα,κρίμα γιατί το χρώμα του ήταν υπέροχο(ροδακινί με λίγο shimmer).Είναι το no13 Stardust και προϊόντα της Jordana,μπορείτε να βρείτε στα bebeauty και makeup house.



Την εταιρεία Dorothy l την είχα γνωρίσει πριν πολλά χρόνια,εξαιτίας μίας υπέροχης πούδρας και κάποιων άλλων μολυβιών για τα μάτια.Αυτό το μολύβι για τα μάτια no 059,ενώ έχει ένα υπέροχο καφέ σκούρο χρώμα,γράφει τέλεια στο χέρι μου,στην παρούσα φάση στο χαρτί,όχι όμως και στο μάτι μου.Εγώ προσπάθησα να το τοποθετήσω στο εσωτερικό του ματιού,αλλά με πολύ δυσκολία,για εξωτερικά του ματιού,ούτε λόγος!Γιατί είναι και πολύ σκληρό.
Το μολύβι της Avon,έχει δύο πλευρές μία σκούρη καφέ και μία γκρι.Η γκρι πλευρά δεν φαίνεται καθόλου στο μάτι,είτε την βάζεις,είτε όχι έχει το ίδιο αποτέλεσμα...Την καφέ απόχρωση μπορείς να την διακρίνεις,αλλά δεν διαρκεί.Το πολύ μέσα σε δύο ώρες,έχει φύγει.



Για το τέλος άφησα δύο κραγιόν και ένα gloss.Θα ξεκινήσω από το lipgloss-longlasting της BeautyLine.Για το συγκεκριμένο,είχα μεγάλες προσδοκίες,που διαψεύστηκαν.Η απόχρωση του,είναι ένα ροζ-φουξ έντονο,κατάλληλο για την άνοιξη.Δεν απλώνεται όμως ομοιόμορφα στα χείλη μου και φεύγει πολύ γρήγορα,ακόμη και αν δεν φας ή πιεις κάτι,το περισσότερο προϊόν εξαφανίζεται λες και το έχουν απορροφήσει τα χείλη μου!
Αγοράζοντας το κραγιόν της Jordana,την απόχρωση 22honey,νόμιζα πως βρήκα το τέλειο nude!Όμως έκανα λάθος!Τι περίεργο;Στο ηλεκτρονικό κατάστημα,από το οποίο έκανα την παραγγελία,δεν μπορούσα να διακρίνω καλά την απόχρωση και θεώρησα πως θα είναι ένα nude ανοιχτό,κατάλληλο με smoky look.Προς μεγάλη μου απογοήτευση,το χρώμα του είναι χρυσό,δεν απλωνόταν και καλά,σε σύγκριση με άλλες αποχρώσεις που έχω της ίδιας σειράς...Η προσωπική μου γνώμη είναι,ότι  η συγκεκριμένη απόχρωση δεν μπορεί να κολακεύσει καμία απόχρωση επιδερμίδας.
Τελευταίο έμεινε ένα κραγιόν από Essence.Είναι το no12 candy love, βλέποντας την απόχρωση του ξετρελάθηκα,όταν όμως το έβαλα στα χείλη μου,απογοητεύτηκα.Είναι ένα lipbalm με χρώμα και τίποτα παραπάνω.


Αυτά ήταν τα προϊόντα αποτυχίες που είχα να σας δείξω!
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Και αν ναι σας άρεσε ή όχι;

Σχόλια

  1. Η CC Cream κι εμένα δεν μ άρεσε καθόλου! Το ιδιο πρόβλημα είχα κι εγώ !! Όσο για το κραγιόν της jordana κι εγώ την έχω πατήσει με χρώμα ! ! Ό,τι χειρότερο να περιμένεις άλλο χρώμα και να σ έρχεται αλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά,όταν είδα το χρυσαφί κραγιόν,έμεινα!!Καμία σχέση με ότι έβλεπα στο site!Ευτυχώς που είναι πολύ οικονομικό.Φιλιά,καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολύ ωραια αναρτηση. Η cc ουτε εμενα με ενθουσιασε το batiste το λατρευω ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ!Πιστεύω πως το συγκεκριμένο batiste δεν μου ταίριαξε,σίγουρα θα δοκιμάσω και κάποιο άλλο...Καλά να περνάς!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips