Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1st Giveaway(ΕΚΛΕΙΣΕ)



Γειά σας,τι κάνετε;
Ο λόγος της σημερινής ανάρτησης,είναι ένας διαγωνισμός και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη γι'αυτό.
Πάμε λοιπόν να δούμε τα δωράκια μαζί!







Τα πρώτα προϊόντα που επέλεξα,είναι της αγαπημένης μου Bioten.Είναι η καινούργια κρέμα ημέρας,με 24ωρη ενυδάτωση,φίλτρα UV και είναι κατάλληλη για όλους τους τύπους δέρματος.Την συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει,αλλά ελπίζω να είναι το ίδιο καλή όπως η κρέμα για μικτές επιδερμίδες.
Επόμενο προϊόν,είναι η μάσκα σύσφιξης με σύκο και ένα αγαπημένο τζελ καθαρισμού για κανονικές-μικτές επιδερμίδες,με εκχύλισμα κυδωνιού.Μυρίζει υπέροχα!
Και τέλος ένα κραγιόν από την αγαπημένη μου Wet 'n Wild και την υπέροχη σειρά  Mega last,στην απόχρωση Red Velvet.Πρόκειται για ένα διαχρονικό,για όλες τις εποχές κόκκινο χρώμα.



Σκέφτηκα να συμπεριλάβω στον διαγωνισμό και κάποια δειγματάκια,τα οποία εγώ έχω δοκιμάσει σε full size και μου άρεσαν πολύ!Το καινούργιο αντιπιρυτικό σαμπουάν της L'oreal,το νέο booster ενυδάτωσης της Vichy για το οποίο σας έχω μιλήσει εδώ και εδώ.Αντιηλιακό πάλι από την Vichy και ένα υπέροχο eye balm,από την Frezyderm.


Αν σας άρεσαν τα παραπάνω δωράκια και θέλετε να τα κερδίσετε.
Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1)Να κάνετε εγγραφή στο blog μου(Αναγνώστες-Παρακολούθηση)
2)Like στην σελίδα μου στο facebook εδώ
3)Like και share(δημόσια) την φωτογραφία του διαγωνισμού εδώ.

➷Όσες κοπέλες δεν έχουν facebook,μπορούν να κάνουν εγγραφή στο blog και να μου αφήσουν από κάτω ένα σχόλιο.

Καλή επιτυχία σε όλες-ους!

◆Ο διαγωνισμός λήγει 2/7/17.
◆Ισχύει μόνο για τους κατοίκους της Ελλάδας.
◆Το όνομα του νικητή θα το ανακοινώσω εδώ και θα ειδοποιηθεί και στο facebook,έχει 3 ημέρες  περιθώριο να μου απάντησει,αλλιώς η κλήρωση θα επαναληφθεί.


Μέχρι την επόμενη φορά,να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!


ΝΙΚΗΤΡΙΑ:
Vagia Tsaknaki

Συγχαρητήρια Βάγια,σας ευχαριστώ όλους για την συμμετοχή!
Θα υπάρξουν κι άλλοι καλοκαιρινοί διαγωνισμοί,οπότε μείνετε συντονισμένοι.
Πολλά φιλιά!
Μιμή

Σχόλια

  1. Σούπερ δωράκια <3 Ευχαριστούμε πολύ <3 <3
    Facebook: Dimitra Kats

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Δημητρά μου!Καλή επιτυχία και πολλά φιλιάαα <3

      Διαγραφή
  2. ευχαριστουμε πολυ για το σουπερ δωρακι...καλη μας επιτυχια και καλο καλοκαιρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκπληκτικο δωρο για το καλοκαιρι...Ευχαριστούμε πάρα πάρα πάρα πολύ 💚💛💜💚💛💜 Μακάρι να σταθώ τυχερηηηηηηηηηηηηηηηηηη...fb=stella maliti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eξαιρετικά προϊόντα για όλες τις επιδερμίδες σας ευχαριστούμε πολύ Καλό Καλοκαίρι να έχετε. Fb georgiavetsou,Instagram georgia.vetsou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ!Κι'γω με την σειρά μου,να σας ευχηθώ καλή επιτυχία και καλό καλοκαίρι!Αν δεν έχετε κάνει εγγραφή στο blog,μπορείτε να δείτε πως γίνεται στην σελίδα μου στο facebook. :)

      Διαγραφή
  5. Τι φανταστικά δωράκια είναι αυτά!!! Καλό καλοκαίρι με ξενοιασιά και χαμόγελο ευχαριστούμε πολύ
    gfc: Μαρία Μανασή
    fb: Μαρία Μανασή
    instagram: marakiman_

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σας άρεσαν τα δωράκια,καλό καλοκαίρι και σε εσάς! <3

      Διαγραφή
  6. Υπέροχο δώρο και εξαιρετικός διαγωνισμός! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ! Καλό καλοκαίρι γλυκιά μου!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!Καλό καλοκαίρι να έχεις και να κάνεις πολλές βουτιές!! :) ;)Να περνάς όμορφα,φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ΥΠΕΡΟΧΟ🌸🌸🌸ΜΟΝΑΔΙΚΟ 🌼🌼🌼🌼🌼🌼ΣΟΥΠΕΡ ΤΕΛΕΙΟ ΔΩΡΟ 🌼🌼💝💝💖💖ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ 🌼🌼🌼💖💖💖💖💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋😉😉😄😄😄😄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελεια προιοντα....

    σας ευχαριστουμε πολυ πολυ πολυ πολυ πολυ για το υπεροχο δωρο σας...!!!

    Σ Ο Υ Π Ε Ρ ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Yπέροχα τα δώρα σας !! Ευχαριστουμε πάρα πολύ!! Ευχομαι να ειμαι εγω η υπερτυχερη! Καλο καλοκαιρι με υγεια ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τέλειο!!!!!!!!!!!!Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταπληκτικό, τέλειο, πολύ ωραίο δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips