Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Empties #4



Το καλοκαίρι εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών,της θάλασσας και του ήλιου,περιποιούμαι περισσότερο το πρόσωπο και το σώμα μου,βάζοντας σε δεύτερη μοίρα το μακιγιάζ.Οπότε η σακουλίτσα των άδειων συσκευασιών,γέμισε πολύ νωρίτερα απ' οτι περίμενα με skincare προϊόντα και ήταν θέμα χρόνου να γράψω το επόμενο empties post,το οποίο είναι εδώ!



                     Ας δούμε την άποψη μου γι'αυτά και φυσικά αν αξίζει να τα δοκιμάσετε.


Για τους δίσκους ντεμακιγιάζ της Cien,τους οποίους βρίσκετε στα Lidl,σας έχω ξανα μιλήσει σε παλαιότερο empties post εδώ.Μου αρέσουν γι'αυτό και τους αγοράζω συνέχεια.

Βαθμολογία 9/10

Θα συνεχίσω με το σφουγγαράκι τύπου beauty blender που επίσης αγόρασα από το Lidl,σε ημέρες προσφορών(ξέρετε τις γνωστές που βάζουν ανα τακτά χρονικά διαστήματα).Ο συγκεκριμένος σπόγγος με άφησε πολύ ικανοποιημένη και έκανε μόλις 3 ευρώ,άπλωνε πολύ καλά το προϊόν και δεν το απορροφούσε.Το χρησιμοποιούσα αρκετούς μήνες,ώσπου άρχισε να φθείρεται,αν το ξανα φέρει το Lidl θα αγοράσω σίγουρα 2-3!

Βαθμολογία 8,5/10

Η υφασμάτινη μάσκα της Garnier,μου πρόσφερε την ενυδάτωση που χρειαζόταν το δέρμα μου,μετά από ώρες έκθεσης στον ήλιο,είναι εξαιρετική και οικονομική στα 2 ευρώ.

Βαθμολογία 9/10

Και για το τέλος άφησα την all time favourite κρέμα ματιών,από την Avene για την οποία έχω μιλήσει αναλυτικά εδώ.

Βαθμολογία 10/10

Αγαπώ πολύ την ελληνική εταιρεία Pharmasept,της οποίας τα προϊόντα δεν με έχουν απογοητεύσει ποτέ μέχρι τώρα.Το ίδιο συνέβη και με το τζελ καθαρισμού του προσώπου.Καθαρίζει απαλά την επιδερμίδα χωρίς να την ξηραίνει και επίσης μυρίζει καταπληκτικά,είναι για καθημερινή χρήση και απευθύνεται σε μικτές-λιπαρές επιδερμίδες.Νομίζω πως η συσκευασία του έχει αλλάξει πλέον και μπορείτε να το βρείτε σε χαμηλή τιμή σε ηλεκτρονικά φαρμακεία εδώ.

Βαθμολογία 9/10

Δυστυχώς δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το τζελ της Garnier,στην αρχή μου άρεσε πολύ,αλλά μετά από παρατεταμένη χρήση,άφηνε έντονη ξηρότητα στην επιδερμίδα μου,οπότε δεν θα το ξανα αναζητήσω.

Βαθμολογία 6/10

Για το micellar τζελ της Garnier,σας έχω ξανα μιλήσει εδώ.Κατά την γνώμη μου,είναι ένας πολύ αποτελεσματικός,πολυχρηστικός και οικονομικός τρόπος ντεμακιγιάζ,φυσικά και θα το ξανα αγοράσω.

Βαθμολογία 9/10

Και θα κλείσω πάλι με ένα προϊόν της Garnier(και όχι δεν την σπονσοράρω,απλά επειδή η Σητεία,όπου μένω έχει μόνο δύο μάρκετ,τα skincare ράφια είναι γεμάτα κυρίως με Garnier και L'oreal).Το γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ το αγόρασα τους χειμερινούς μήνες,που είχα πιο έντονη ξηρότητα απ'οτι συνήθως,εξού και το ξηρές και ευαίσθητες επιδερμίδες που αναγράφει.Έκανε πολύ καλή δουλειά και αφαιρούσε τέλεια το μακιγιάζ ακόμη και από τα μάτια,χωρίς να με τσούζει.

Βαθμολογία 8,5/10


Θα συνεχίσω με την περιποίηση-προστασία του σώματος.Το shower peeling από το Lidl,μπορείτε να το βρείτε σε summer limited edition.Το συγκεκριμένο το αγόρασα γιατί λάτρεψα την μυρωδιά του,η οποία είναι η tropical summer.Οι κόκκοι του ήταν πολύ μικροί και δεν ένιωθα οτι έκανα απολέπιση,έκανε καλό αφρό αλλά δεν με ενθουσίασε το αποτέλεσμα που έδινε στο δέρμα,άνετα μπορούσα να ζήσω και χωρίς αυτό!

Βαθμολογία 5/10

Η ενυδατική κρέμα σώματος της Proderm είναι για παιδάκια,αλλά από περιέργεια θέλησα να την δοκιμάσω.Την χρησιμοποιούσα τα κρύα χειμωνιάτικα βράδια και μου έφερνε χαλάρωση και ηρεμία και κοιμόμουν σαν πουλάκι!!Κοιτάζοντας όμως τα συστατικά της απογοητεύτηκα,έχει paraffinum liquidum,alcohol και διάφορα άλλα τα οποία δεν είναι και τα καλύτερα,κρίμα γιατί απευθύνεται σε πολύ μικρά παιδάκια...Οπότε πάει στον κάδο ανακύκλωσης,χωρίς να την τελειώσω.

Βαθμολογία 4/10

Τελείωσα ένα αντιηλιακό από Vichy με 50spf για πρόσωπο και σώμα.Έκανε καλή δουλειά,αλλά δεν με ενθουσίασε κιόλας,νομίζω πως έχω χρησιμοποιήσει και καλύτερα.

Βαθμολογία 7/10

Το χειμώνα ξεκίνησα γυμναστήριο και σαν άμαθο και αγύμναστο το σώμα,ήταν λογικό μετά την άσκηση τον πρώτο καιρό να γυρνάω σπίτι και να είμαι πιασμένη για μέρες.Για να το αποφύγω όλο αυτό,χρησιμοποιούσα πριν και μετά το γυμναστήριο το λαδάκι της φωτογραφίας,από Pharmasept.Έκανε υπέροχη δουλειά,απορροφάτε σχεδόν αμέσως,χωρίς να κολλάει στα ρούχα και φυσικά ένιωθα απειροελάχιστο πιάσιμο.Για αρχάριες όπως εμένα,ήταν σωτήριο.

Βαθμολογία 10/10


Όσο αφορά τον καθαρισμό της ευαίσθητης περιοχής,τελέιωσα το υγρό σαπούνι της Every Day με εκχύλισμα αλόης και χαμομηλιού,μου άρεσε αρκετά,αλλά σίγουρα δεν συγκρίνεται με τα αντίστοιχα σαπούνια απο Lactacyd.

Βαθμολογία 8/10

Επίσης τελείωσα και τα υγρά μαντηλάκια από Lactacyd και μου άρεσαν πολύ.Η συσκευασία περιείχε 10 τεμάχια.

Βαθμολογία 10/10




Και θα ολοκληρώσω την σημερινή ανάρτηση με ένα καινούργιο άρωμα της Lancome,που δοκίμασα σε δειγματάκι.Πρόκειται για το La vie est belle,το οποίο είναι ένα φρουτένιο-λουλουδάτο άρωμα,είναι ελαφρύ αλλά παράλληλα μου φαίνεται και λίγο μπουχτιστικό.

Βαθμολογία 6/10

Αυτά ήταν όλα τα προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο διάστημα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Αν ναι ποιά η γνώμη σας;

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφο post! Λατρεύω να διαβάζω για empties και να παίρνω ιδέες για νέα προϊόντα. Τους δίσκους ντεμακιγιάζ από τα Lidl και την μάσκα της Garnier, τα αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου!Ναι και εγώ θεωρώ τα empties πολύ βοηθητικά γιατί σε αποτρέπουν απο άσκοπες αγορές.Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  2. Την μάσκα της Garnier την έχω δοκιμάσει και πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω βάλει στο δέρμα μου.

    Marion

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σ' ευχαριστούμε πάρα πολύ για το post! τα empties είναι ότι πιο χρήσιμο κατά την άποψη μου γιατί μας βοηθούν πολύ στην επιλογή των προϊόντων σε μελλοντικές αγορές! Το γαλάκτωμα της garnier σίγουρα θα το αγοράσω γιατί ακόμη ψάχνω κάτι κατάλληλο για την ξηρότητα! Καλή σου μέρα! <3
    https://greekgirlslife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!Να το δοκιμάσεις το γαλάκτωμα,αφού έχεις ξηρή επιδερμίδα πιστεύω θα σου ταιριάξει.Καλά να περνάς,φιλιά <3

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips