Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"29 + 1 πράγματα"


Γειά σας,τι κάνετε;
Η σημερινή ανάρτηση,θα είναι πολύ διαφορετική απ' όσες σας έχω συνηθίσει μέχρι τώρα και γι'αυτό ευθύνεται η γλυκιά φίλη Πόπη που έχει το blog  Sweet & Beauty Life,που αν δεν το έχετε τσεκάρει,πρέπει να το κάνετε οπωσδήποτε!Πιο συγκεκριμένα,αποδέχτηκα την πρόσκληση της Πόπης και σήμερα θα μάθετε 29 + 1 πράγματα για εμένα.Ας ξεκινήσει το παιχνίδι!


  1. Αγαπημένο χρώμα,δεν είναι ένα,αλλά δύο.Αγαπώ εξίσου το κόκκινο και το μπλε.
  2. Είμαι Παρθενάκι γεννημένη την ίδια ημέρα με τον μεγαλύτερο αδερφό μου(συγκεκριμένα κατά 5 χρόνια).
  3. Έχω 10 χρόνια σχέση και στο άμεσο διάστημα λέμε να "νοικοκυρευτούμε".Καιρός ήταν...;
  4. Έχω μία κολλητή και ένα κολλητό απο το Γυμνάσιο και δεν έχουμε μαλώσει ποτέ,μέχρι τώρα.
  5. Δηλώνω αρκετά ενήμερη σε προϊόντα καλλυντικών και περιποίησης,όχι όμως τόσο σε νέες τάσεις για τα μαλλιά και τα νύχια.Είμαι makeupjunkie και skincareaddict πως να το κάνουμε;;
  6. Από μικρή αγαπούσα την Παρασκευή και με μελαγχολούσε η Κυριακή.
  7. Δηλώνω "βιβλιοφάγος" ειδικά αν το βιβλίο με εξιτάρει απο την αρχή και προτιμώ ιστορικά και αστυνομικά μυθιστορήματα.Όλες οι προτάσεις σας,είναι ευπρόσδεκτες!
  8. Το τέλειο μέρος για εμένα συνδυάζει βουνό και θάλασσα.
  9. Μου αρέσει πολύ να βλέπω ξένες ταινίες και κυρίως παλιές...All time classic.
  10. Δεν μου αρέσει καθόλου να ταξιδεύω με πλοία.
  11. Αγαπημένο φαγητό,λαχανοντολμάδες(οκ ξέρω μερικές μπορεί να αηδιάσετε) και μοσχάρι κοκκινιστό.
  12. Επίσης δηλώνω λάτρης των αλμυρών λιχουδιών(πίτσα,γύρος και ναι μπουγάτσα με κιμά) και όχι τόσο των γλυκών.
  13. Θα ήθελα πολύ να έχω μία επαγγελματική κάμερα,εννοείται να ξέρω να την χειρίζομαι και να φωτογραφίζω οτιδήποτε μου αρέσει.
  14. Ζω για τις ηλιόλουστες μέρες,που εδώ στην Κρήτη είναι πολλές και απεχθάνομαι τις συννεφιασμένες.
  15. Το ψέμα ίσως και να μπορέσω να το ανεχτώ,την αδικία και την αχαριστία με ΤΙΠΟΤΑ.
  16. Αν είχα την οικονομική δυνατότητα θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο για να γνωρίσω διαφορετικούς πολιτισμούς και κουλτούρες,εξάλλου τι είναι η ζωή;Στιγμές!
  17. Αγαπημένοι προορισμοί του εξωτερικού(που θέλω οπωσδήποτε να πάω) Σαν Φρανσίσκο,Μελβούρνη,Βαρκελώνη και Αγία Πετρούπολη.
  18. Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός και παιδίατρος(δεν έγινα τίποτα απο τα δύο).
  19. Αγαπημένη γιορτή,μα φυσικά τα Χριστούγεννα με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.Και μία φορά στην ζωή μου θα ήθελα να τα περάσω σε οποιοδήποτε μέρος στην Αμερική(ίσως επηρεασμένη απο το Μόνος στο σπίτι;)
  20. Παλαιότερα είχα μεγάλη συλλογή απο δικά μου χειροποίητα κεριά και κοσμήματα.
  21. Σε μία συζήτηση πάντα προσέχω τι λέει ο συνομιλητής μου.
  22. Είμαι πολύ ειλικρινής και αυτό δεν αρέσει πάντα και σε όλους.
  23. Δεν είμαι γκρινιάρα,αλλά αν με πιάσει βαρεμάρα και δεν ξέρω τι θέλω,είμαι ανυπόφορη.
  24. Μου αρέσουν πολύ τα λουλούδια,αγαπημένο μου είναι ο υάκινθος ή ζουμπούλι.
  25. Ένας καφές με θέα την θάλασσα ή βόλτα,είναι βάλσαμο στην ψυχή.
  26. Μου αρέσει να βοηθάω,οποιονδήποτε,όπως και όποτε μπορώ.
  27. Δίνω δεύτερες ευκαιρίες,αλλά αν αντιληφθώ οτι ο άλλος δεν με σέβεται και εκμεταλλεύεται καταστάσεις,δεν υπάρχει γυρισμός.
  28. Μου αρέσει και ο χειμώνας και το καλοκαίρι εξίσου,εξάλλου κάθε εποχή έχει την ομορφιά της.
  29. Είμαι πολύ συνεπής στα ραντεβού μου και συνήθως με στήνουν.
+ 1.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ.

Αυτά ήταν λοιπόν όσα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας,ώστε να με γνωρίζεστε καλύτερα.Αν έχουμε κάποιο κοινό θα χαιρόμουν πολύ να το γράφατε στα σχόλια.Ευχαριστώ πολύ την Πόπη που με συμπεριέλαβε σε αυτό το όμορφο παιχνίδι και εγώ με την σειρά μου προσκαλώ τα κορίτσια Ελένη και Ιουλία που έχουν το Roz Peponi και την Αναστασία με το blog HappyMakeupCorner.

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά


Μιμή

Σχόλια

  1. Μιμή μου είναι πολύ ωραίο το post σου!! Χαίρομαι που σου άρεσε το παιχνίδι μου και εύχομαι και οι επόμενες blogger να περάσουν το ίδιο καλά!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το διασκέδασα πολύ Πόπη μου και σ'ευχαριστώ για την πρόσκληση!!Είμαι σίγουρη πως θα αρέσε και στις άλλες κοπέλες,φιλιά <3

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και μας αρέσει η πρόσκληση! Μέσα στην εβδομάδα...ίσως και μέσα στην επόμενη θα ανεβάσουμε το post με τις απαντήσεις μας... Και ευχαριστούμε πολύ την δημιουργό! ;)

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία κορίτσια,θα περιμένουμε την ανάρτηση σας,φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσο καιρό σε παρακολουθώ κι όμως μέσα απ' αυτό το ποστ έμαθα πως ζεις κι εσύ στην Κρήτη ! ΟΥοΟΥ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως ένα τέτοιο ποστ έπρεπε να γίνει νωρίτερα,αλλά κάλλιο αργά...Καλά να περνάς Ελίνα μου και καλή αρχή στην νέα σου ζωή,πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Το καλύτερο και το χειρότερο προϊόν για το 2018

Φέτος θέλησα να μην γράψω το καθιερωμένο ποστ με τα αγαπημένα προϊόντα για το 2018,αλλά να σας μιλήσω για το ένα καλύτερο και αντίστοιχα και το ένα χειρότερο προϊόν που δοκίμασα μέσα στην χρονιά.Και εντελώς συμπτωματικά και τα δύο,ήταν απο τις τελευταίες μου αγορές και είναι τι άλλο;Καλλυντικά! Θα ξεκινήσω απο το προϊόν που δεν μου άρεσε καθόλου και είναι αυτο το eyeliner της Pierre Rene ,το οποίο το βρίσκεται στα Dust+ Cream .Επειδή γενικότερα δεν είμαι εξοικειωμένη με το eyeliner,το προτιμώ σε μορφή μολυβιού,που με εξυπηρετεί περισσότερο.Το συγκεκριμένο λοιπόν γράφει έντονα με ένα πέρασμα,οπουδήποτε αλλού,εκτός απο το μάτι.Το κούνησα,το κράτησα κάθετα,οριζόντια,κατακόρυφα τίποτα.Ειδικά αν έχω σκιά στο μάτι,μουτζουρώνει κιόλας,χωρίς σκιά,απλά γράφει πολύ απαλά.Με απογοήτευσε εντελώς,οπότε δεν θα το ξανα αγοράσω. Το προϊόν όμως που με ενθουσίασε,είναι αυτή η πούδρα σε ελεύθερη μορφή απο Skinfood .Πρώτη φορά δοκιμάζω κάτι απο αυτή την εταιρεία,αλλά για την συγκεκρ

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips