Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Προϊόντα αποτυχίες #2



Στην σημερινή ανάρτηση θα μιλήσουμε για προϊόντα τα οποία δεν μου άρεσαν,δεν "δούλεψαν" σε εμένα και γι'αυτό τον λόγο δεν θα τα ξανα προτιμήσω.Φυσικά η άποψη μου είναι καθαρά υποκειμενική.Όμως πιστεύω πως καμία εταιρεία δεν μπορεί να καλύψει 100% το καταναλωτικό της κοινό με όλων των ειδών τα προϊόντα της και πάντα θα υπάρχουν καλά και αποτυχίες(καλή ώρα) απο όλες τις εταιρείες...

Πάμε να τα δούμε;






Όπως μπορείτε να δείτε,θα μιλήσουμε για αρκετά προϊόντα μακιγιάζ και περιποίησης προσώπου.


Με τις κρέμες ματιών,μέχρι στιγμής δεν έχω σταθεί πολύ τυχερή.Έχω δοκιμάσει αρκετές και πάντα πριν τελειώσει η υπάρχουσα που χρησιμοποιώ,αναζητάω την επόμενη...Αλλά για να πάρουμε τα πράγματα απο την αρχή και να μην σας μπερδεύω,εγώ αυτό που αναζητάω απο μία κρέμα ματιών,είναι να μου προσφέρει ενυδάτωση και όσο είναι εφικτό να αντιμετωπίζει και τους μαύρους κύκλους.Και επειδή έκλεισα τα 28,άρχισα να χρησιμοποιώ και αντιρυτιδικές.
Πρώτη λοιπόν δοκίμασα της Garnier την Miracle Skin Cream Eyes, που υπόσχεται οτι μεταμορφώνει την επιδερμίδα,προσφέρει ενυδάτωση και αντιμετωπίζει μαύρους κύκλους και σακούλες,επίσης έχει και λίγο χρώμα(δεν ξέρω αν μπορείτε να το διακρίνεται στην φωτογραφία).Ε λοιπόν δεν κάνει ούτε το παραμικρό απο όλα αυτά.Την χρησιμοποιούσα πάνω απο 2 μήνες ανελλιπώς,αλλά αποτέλεσμα κανένα,κρίμα τα 14 ευρώ που έδωσα.
Η Frezyderm είναι μία ελληνική εταιρεία την οποία αγαπώ ιδιαίτερα,αλλά δυστυχώς η συγκεκριμένη κρέμα για τα μάτια με απογοήτευσε.Αναφέρομαι στην Eye Cream Anti-Wrinkle Effect, η οποία υπόσχεται οτι μειώνει τις ρυτίδες,τις λεπτές γραμμές και τους μαύρους κύκλους.Ακόμη ενυδατώνει και χαρίζει ξεκούραστη και νεανική επιδερμίδα.Είναι κατάλληλη για όλες τις ηλικίες,για όλους τους τύπους δέρματος.Πέρα απο μία ικανοποιητική ενυδάτωση στα μάτια μου,δεν πρόσφερε κάτι άλλο,ούτε είδα διαφορά στις λεπτές γραμμές που έχω.Και την χρησιμοποιούσα πάνω από 6 μήνες,γιατί λυπόμουν και τα λεφτά που είχα δώσει (22 ευρώ).Για μία κρέμα που κοστίζει αρκετά,περίμενα κάτι πολύ καλύτερο.


Το επόμενο προϊόν,είναι ένα διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών.Το έχω αρκετό καιρό στην κατοχή μου και δεν ξέρω αν ακόμη υπάρχει στα φυλλάδια της Avon.Πριν το χρησιμοποιήσεις το ανακινείς καλά,ρίχνεις μία ποσότητα σε ένα βαμβάκι,αφαιρείς το μακιγιάζ απο τα μάτια σου και στην συνέχεια το ξεπλένεις.Το συγκεκριμένο προϊόν με δίχασε αρκετά,καθώς δεν μπορούσα να καταλάβω αν είναι καλό ή όχι.Τι θέλω να πω;Κάποιες φορές έτσουζε τα μάτια μου πάρα πολύ,σε σημείο να μην το αντέχω και να το αφαιρώ αμέσως και κάποιες φορές(λίγες βέβαια) αφαιρούσα το μακιγιαζ μου χωρίς κανένα πρόβλημα.Μετά απο αρκετή χρήση και αφού 2 στις 8 φορές έτσουζε τα μάτια μου,σταμάτησα να το χρησιμοποιώ για να μην μου προκαλέσει και κάποιο πρόβλημα και κατέληξα,οτι δεν θα το ξανα αγοράσω.


Προχωράμε στα προϊόντα του μακιγιάζ και το πρώτο που δεν μου άρεσε,είναι η βάση ματιών της Essence i love stage.Την βάση ματιών ή αλλιώς primer,την χρησιμοποιούμε για να δώσουμε μεγαλύτερη ένταση και απόδοση στις σκιές μας,καθώς και διάρκεια.Δυστυχώς το συγκεκριμένο προϊόν δεν κάνει τίποτα,προσπάθησα να το χρησιμοποιήσω σαν κονσίλερ,αλλά φυσικά δεν προσφέρει ούτε κάλυψη,ούτε φως αφού δεν είναι αυτή η δουλειά του.Οπότε οδεύει στον κάδο ανακύκλωσης!
Η παλέτα σκιών της MUA Dusk Till Dawn,με κέρδισε αμέσως λόγω των αποχρώσεων της και φυσικά την παρήγγειλα.Δεν έχει κάποια ματ σκιά,αλλά αυτό το γνώριζα και δεν με πείραζε.Αυτό όμως που με ενοχλεί απίστευτα,είναι πως ενώ τα swatches(όπως βλέπετε και στο χέρι μου) είναι πολύ καλά,δυστυχώς στο μάτι,εξαφανίζονται.Η απόδοση των σκιών στο μάτι είναι πενιχρή,χωρίς διάρκεια και τα χρώματα δεν ξεχωρίζουν.Η εταιρεία έχει βγάλει και πολλές καινούργιες παλέτες,τις οποίες δεν έχω δοκιμάσει,όποια απο εσάς τις έχει,θα ήθελα  πολύ να μου πει την γνώμη της.


Για το τέλος άφησα τα προϊόντα για τα χείλη.
Πέρυσι η Maybelline είχε κυκλοφορήσει δύο παλέτες,με τις οποίες μπορείς να επιτύχεις contouring στα χείλη.Η παλέτα λέγεται Blushed Bombshell,έχει ένα primer,6 αποχρώσεις για να κάνεις οτι συνδυασμό θέλεις και ένα highlight για να δώσεις "φως" στο κέντρο των χειλιών και να φαίνονται πιο σαρκώδη και ζουμερά.Η παλέτα δεν είναι καθόλου κακή και η "φιλοσοφία" της δεν είναι άσχημη,αλλά δυστυχώς εγώ προσωπικά δεν την θεωρώ πρακτική.Εγώ θέλω να βάζω το κραγιόν μου στο άψε σβήσε και να τελειώνω,γι'αυτό τον λόγο την έχω χρησιμοποιήσει λίγες φορές και δεν την αναζητώ σχεδόν ποτέ.
Στην ίδια παραγγελία που έκανα και αγόρασα την παλέτα σκιών της MUA που είδατε παραπάνω(η αποτυχία συνεχίστηκε)πήρα και ένα matte lipstick σε μία ροζ-φουξ καλοκαιρινή απόχρωση.Το χρώμα είναι υπέροχο κατά την γνώμη μου,όμως η υφή του είναι πολύ πηχτή,δεν απλώνεται καλά και κάνει κομματάκια,εν ολίγης είναι για πέταμα.Η φόρμουλα του δεν είναι καθόλου πετυχημένη,σε αντίθεση με τα Velvet Lip Lacquer που κυκλοφόρησαν αργότερα.
Και τελευταίο σε αυτή την κατηγορία,των προϊόντων που με απογοήτευσαν είναι ένα κρεμώδη κραγιόν της εταιρείας Bell,που μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα Dust and Cream.Ενώ έχει ένα ωραίο nude χρώμα και παράλληλα είναι και ενυδατικό,δηλαδή δεν ξηραίνει τα χείλη,μετά απο μία ώρα έχει εξαφανιστεί απο τα χείλη και φαίνεται σα να φοράς ένα balm με χρώμα.Ευτυχώς το συγκεκριμένο μου το είχαν δώσει δώρο με κάτι αγορές που είχα κάνει,αλλά σίγουρα δεν αξίζει τα 4 ευρώ που κοστίζει.

Αυτά ήταν όσα προϊόντα δεν λειτούργησαν σε εμένα όπως θα ήθελα.
Αν έχουμε κάποιο κοινό,θα ήθελα πολύ να μου πείτε τις εντυπώσεις σας.
Ποιό προϊόν ήταν αυτό το διάστημα,"απογοήτευση" για εσάς;

➔Και μην ξεχάσετε να δηλώσετε συμμετοχή στον διαγωνισμό που τρέχει στον λογαριασμό μου στο instagram:Beautyworld Around

Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή

Σχόλια

  1. Απιστευτα χρησιμο το post σου!! Συμφωνω για το κραγιον απο MUA! θελει μεγαλη προσοχη στην τοποθετηση!! Εγω το φορουσα μονο στο κεντρο πανω απο αλλο πιο muted ροζ αποχρωση γτ ηταν too much!! Πολυ ωραιο το ποστ σου!! φιλια πολλα!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Αναστασία μου,να σου πω την αλήθεια δεν είχα σκεφτεί να το χρησιμοποιήσω έτσι :):) Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  2. Δοκίμασα και εγώ την κρέμα ματιών της frezyderm και δεν μου αρεσε καθολου...ηταν σαν να μην την εβαζα καν! Περιμενα περισσότερα απο την εταιρία γιατι απο αλλα προϊόντα ειμαι πολυ ευχαριστημένη! Ωραίο post! ����

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά ήταν μεγάλη απογοήτευση!Μα να την χρησιμοποιώ με το ζόρι,εξαιτίας της τιμής της;Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο κορίτσι μου!

      Διαγραφή
  3. Γλυκιά μου Μιμή οι κρέμες ματιών της Frezyderm και εμένα δεν με έχουν αφήσει ικανοποιημένη! Κοστίζει αρκετά και δεν κάνει τίποτα! Τις επόμενες μέρες θα ανεβάσω μια κρέμα προσώπου στο blog, να ρίξεις μια ματιά! Για τους μαύρους κύκλους έχει η Korre καλές κρέμες ματιών! Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια Πόπη μου;Θα περιμένω με αγωνία το ποστ σου και τσεκάρω και κρεμούλες του Korre,σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Τι ωραίο και αναλυτικό το post σου! Κρίμα βέβαια τόσα χρήματα να πηγαίνουν χαμένα.. Για τους μαύρους κύκλους δεν έχω να σου προτείνω κάποια κρέμα, αλλά εγώ έχω δει μεγάλη διαφορά με το αμυγδαλέλαιο! Μπορείς να βάζεις μια σταγόνα κάθε βράδυ κάτω απ' τα μάτια πριν πέσεις για ύπνο μόνο του ή σε συνδυασμό με την κρέμα ματιών σου.. Βοηθάει στους μαύρους κύκλους και προσφέρει έξτρα ενυδάτωση παράλληλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ρία μου για τα καλά σου λόγια.Ναι πραγματικά είναι τζάμπα πεταμένα λεφτά...Αγαπώ το αμυγδαλέλαιο,σίγουρα θα ακολουθήσω την συμβουλή σου,να είσαι καλά!Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραιο το ποστ σου.Απο αυτα που εδειξες εχω μονο την παλετα με σκιες τις MUA.Πραγματι και εμενα με απογοητευσαν,δεν εφαρμοζονται ευκολα θελει δουλιτσα και απο διαρκεια μηδεν.Πολυ καλη δουλεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο μας βοηθάνε τέτοια άρθρα.. μας γλιτώνουν από αποτυχημένες αγορές. Φιλάκια πολλά κορίτσι μου ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Μαρία μου και σε εμένα αρέσουν πολύ!Φιλάκια πολλά <3

      Διαγραφή
  7. Είχα βάλει στο μάτι την κρέμα ματιών από frezyderm εδώ και καιρό αλλά κάτι με κρατούσε να μην την πάρω..Μετά την ανάρτηση σου,σίγουρα δεν θα κάνω την κίνηση ;)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε βοήθησα!Πραγματικά δεν αξίζει τα χρήματα της και σίγουρα υπάρχουν πολύ καλύτερες...Φιλάκιααα

      Διαγραφή
  8. Η βάση της essence εμένα μου φαίνεται καλή. Βέβαια παίζει ρόλο και το βλέφαρό μας να μη το ξεχνάμε αυτό. Όσο για την παλέτα της MUA έχεις δίκιο. Η απόδοση των σκιών είναι μέτρια..
    Πολύ ωραίο το ποστ σου <3

    Τσέκαρε το blog μου αν θες! <3 Είμαι καινούργια :D
    https://anardilya.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Δημητρά μου,σε έχω τσεκάρει ήδη!Καλή αρχή :)

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά,πόσο χρήσιμο αυτό το post!
    Ήθελα να δοκιμάσω την παλέτα της maybelline,αλλά δίσταζα λόγω της συσκευασίας της.
    Χαίρομαι που την ανέφερες και με βοήθησες(έμμεσα μέσω της ανάρτησης σου)στην απόφαση μου να μην την αγοράσω.

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σέυχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου Εύα μου!Η παλέτα της Maybelline,κατά την γνώμη μου δεν είναι καθόλου βολική αν θέλεις γρήγορο και άμεσο αποτέλεσμα,αν δεν έχεις πρόβλημα με αυτό είναι ικανοποιητική...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Συσκευή καθαρισμού προσώπου από Dust + Cream

Λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2018,θα ήθελα να σας μιλήσω για την συσκευή καθαρισμού απο Dust + Cream ,την Clean me ,την οποία ξεχώρισα.Την χρησιμοποιώ καθημερινά,περίπου δύο μήνες,οπότε πλέον έχω διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Αρχικά να σας πω,ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κάποια συσκευή καθαρισμού στο παρελθόν,άρα δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλη. Η συσκευή λοιπόν,έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο ροζ χρωματάκι σε μορφή σιλικόνης(δεν χρειάζεται ανταλλακτικά),με ένα καλώδιο φόρτισης και κοστίζει  20 ευρώ.Είναι εύχρηστη,εξαιτίας του μικρού της μεγέθους και φυσικά αδιάβροχη. Πως λειτουργεί; Με το πάτημα ενός κουμπιού και χάρη στην δόνηση που διαθέτει,καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνοντας μακιγιάζ,ρύπους και λιπαρότητα.Βρέχεις την συσκευή,τοποθετείς το καθαριστικό της αρεσκείας σου και κάνεις κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο και λαιμό.Επίσης υπάρχουν τρία επίπεδα έντασης,για να διαλέξεις αυτό που σε εξυπηρετεί.Μεταφέρεται εύκολα,είναι ιδανική γι

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips