Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αγαπημένα προϊόντα για το 2017




Γειά σας τι κάνετε;
Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να έχουμε μία όμορφη και δημιουργική χρονιά,όπως την επιθυμεί ο καθένας μας!Υγεία και ευτυχία πάνω απ'όλα.
Στην πρώτη ανάρτηση του νέου χρόνου θα σας μιλήσω για τα προϊόντα που ξεχώρισα και χρησιμοποίησα πολύ τον προηγούμενο και φυσικά για πολλά απο αυτά σας έχω μιλήσει ήδη.
Θα ξεκινήσω πρώτα απο τα προϊόντα περιποίησης και θα συνεχίσω με τι άλλο;με προϊόντα μακιγιάζ!


Το πιο πρόσφατο απόκτημα μου είναι το ντεμακιγιάζ ματιών της The Pionears,μίας ελληνικής εταιρείας με απόλυτα φυσικά συστατικά.Είναι ένα εξαιρετικό και πολύ αποτελεσματικό προϊόν,αφαιρεί άμεσα το μακιγιάζ των ματιών χωρίς να τα ερεθίζει.Περιέχει κεχριμπαρέλαιο,το οποίο αφήνει ελάχιστα την αίσθηση "λαδιού" στα μάτια,αλλά εμένα προσωπικά δεν με ενοχλεί και επίσης ταιριάζει σε όλους τους τύπους δέρματος.Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Πολυαγαπημένη μάσκα προσώπου για το 2017 και είμαι σίγουρη και για πολλά ακόμη χρόνια,είναι της Kalliston,επίσης ελληνικής εταιρείας.Μυρίζει υπέροχα και καθαρίζει σε βάθος την επιδερμίδα,αφήνοντας την απαλή και λαμπερή.Αν θέλετε μπορείτε να διαβάσετε και σχετικό review με προϊόντα της εταιρείας εδώ.
Εδώ και πολύ καιρό έψαχνα ένα ροδόνερο το οποίο θα αντικαταστούσε την τονωτική λοσιόν,χωρίς όμως να περιέχει αλκοόλ και ανακάλυψα το συγκεκριμένο της εταιρείας Rose Petals.Καθαρίζει απαλά το δέρμα,χωρίς να το ξηραίνει και φυσικά μετά η επιδερμίδα σας μοσχομυρίζει.Αν θέλετε να δείτε,υπάρχει και σχετική ανάρτηση εδώ.
Και το τελευταίο προϊόν περιποίησης για το πρόσωπο είναι το ενυδατικό booster της Vichy,για το οποίο σας έχω μιλήσει κι άλλες φορές.Το καλοκαίρι το χρησιμοποιούσα,χωρίς να προσθέσω κάποια ενυδατική μετά και με κάλυπτε πλήρως.Τώρα τον χειμώνα το χρησιμοποιώ σαν συμπληρωματικό βήμα και στην συνέχεια τοποθετώ τα υπόλοιπα προϊόντα.Μπορείτε να διαβάσετε με περισσότερες λεπτομέρειες την ανάρτηση μου εδώ.

Το επόμενο αγαπημένο μου προϊόν,είναι μία λοσιόν σώματος από Cretan Cosmetics,χειροποίητα δημιουργήματα με φυσικά συστατικά απο την γλυκιά Κατερίνα.Η συγκεκριμένη λοσιόν "ξεδιψάει" την επιδερμίδα και η μυρωδιά της διαρκεί για πολλές ώρες.Είναι απλά υπέροχη!Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα Cretan Cosmetics εδώ.
Η κρέμα χεριών που ξεχώρισα την προηγούμενη χρονιά,είναι απο Rizes Crete,επίσης ελληνική εταιρεία,όπως θα καταλάβατε και απο το όνομα της.Η κρέμα αυτή είναι θρεπτική με λάδι ελιάς και αλόη,ενυδατώνει αποτελεσματικά την επιδερμίδα και το κυριότερο απορροφάται άμεσα,χωρίς να αφήνει λιπαρότητα στα χέρια σας.Αν έχετε σκασμένα χέρια όπως εγώ και την χρησιμοποιείται 2 φορές την ημέρα,κάθε μέρα σίγουρα θα δείτε αισθητή διαφορά.Ακόμη ένα ποστ για την συγκεκριμένη εταιρεία σας περιμένει εδώ,εφόσον θέλετε να το διαβάσετε.



Και τελευταίο skincare προϊόν που αγάπησα μέσα στο 2017,είναι η επανορθωτική μάσκα μαλλιών,επίσης της Kalliston.Είναι μία μάσκα η οποία βοήθησε πολύ τα μαλλιά μου,ιδιαίτερα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες,που ταλαιπωρήθηκαν περισσότερο.Ενυδατώνει τα μαλλιά,τα ξεμπερδεύει και παράλληλα τα αφήνει μαλακά και υγιή.

Πάμε και στα makeup favorites!!

Και θα ξεκινήσω απο τα αγαπημένα προϊόντα της βάσης του προσώπου μου.


Γενικά δεν έχω χρησιμοποιήσει πολλά primers,αλλά όσα έχω αγοράσει μέχρι τώρα,ήθελα να μου καλύπτουν το θέμα που έχω με τους πόρους.Το Pore Filer της Nyx κάνει λεία την επιδερμίδα,"γεμίζοντας" τους αντιαισθητικούς πόρους και εννοείται οτι θα το ξανα αγοράσω.Έχετε να μου προτείνετε κάποιο εξίσου καλό,αλλά να μην ξεφεύγει πολύ στην τιμή;
Για τον κορέκτορα της Maybelline  σας μίλησε αρκετά πρόσφατα εδώ.Είναι ένα πολύ καλό προϊόν που υπόσχεται να κάνει τους μαύρους κύκλους να εξαφανιστούν!
Το foundation της L'oreal,το infallible 24h-matte πρέπει να είμαι απο τις τελευταίες γυναίκες που το δοκίμασαν,αλλά όπως και να'χει δεν το μετάνιωσα καθόλου.Αφήνει εντελώς ματ την επιδερμίδα και η κάλυψη που δίνει είναι μέτρια προς υψηλή.Εγώ προσωπικά εμφανίζω ίχνη λιπαρότητας μετά απο πολλές ώρες.Επίσης το συγκεκριμένο foundation στρώνει υπέροχα και με το primer της nyx.
Για το κονσιλερ της Estee Lauder το Double wear,είχα διαβάσει πολύ καλές κριτικές και έτσι έπρεπε να το αποκτήσω,όταν θα το έβρισκα σε μία καλή προσφορά,γιατί γενικά είναι ένα ακριβό προϊόν.Το πήρα λοιπόν με -40% περίπου 17 ευρώ.Είναι ένα κονσίλερ που καλύπτει αρκετά(αν δεν έχετε μεγάλο θέμα με μαύρους κύκλους,θα σας ικανοποιήσει πλήρως)και παράλλλα δίνει και φως.Έχει spf 10,δεν βαραίνει το αποτέλεσμα στα μάτια και για να μην μπαίνει στις λεπτές γραμμές(που εγώ έχω αρκετές)έχω βρει πως δουλεύει καλύτερα αν τοποθετήσεις μία μικρή ποσότητα,γιατί σε αντίθετη περίπτωση εισχωρεί στις λεπτές γραμμές.


Η παλέτα σκιών που χρησιμοποίησα για πολλά μακιγιάζ,ήταν η Nude Tude της The Balm,την οποία αγόρασα απο το Cherrybox.Γενικά λατρεύω τις pin up συσκευασίες της The Balm,όπως και το ιδιαίτερο ύφος της.Η απόδοση των σκιών είναι εξαιρετική με μικρά fall out και μπορείτε να κάνετε άπειρα πρωινά και βραδινά μακιγιάζ.Αν ενδιαφέρεστε για swatches και περισσότερες πληροφορίες για την παλέτα,μπορείτε να διαβάσετε την ανάρτηση μου εδώ.

Μου αρέσουν οι παλέτες με τα ρουζ,γιατί έχεις πολλές διαφορετικές αποχρώσεις σε μία συσκευασία
 και έτσι γλυτώνεις το ψαξιμο,ειδικά αν βιάζεσαι.Μία φίλη μου λοιπόν μου έκανε δώρο αυτή την όμορφη παλέτα της Bh cosmetics που λέγεται nude blush(όταν σε ξέρουν καλά οι φίλες σου,ξέρουν και ποιες αποχρώσεις αγαπάς) με 10 ρουζ.Η υφή τους είναι πολύ καλή και τα ρουζ χρειάζονται "χτίσιμο" κάτι το οποίο εμένα με βολεύει,γιατί έτσι έχεις τον έλεγχο εσύ.Επιπλέον η διάρκεια τους είναι πολύ καλή και τις χρησιμοποιώ και σαν σκιές κάποιες φορές.Η χρωματική τους γκάμα μου αρέσει πάρα πολύ,έχει λίγο πιο απαλές,αλλά και έντονες αποχρώσεις και φυσικά μπορείς να συνοδέψεις επίσης πολλά μακιγιαζ σου.

Στα φρύδια μου χρησιμοποίησα πάρα πολύ την μάσκαρα της Essence ή συνδυαστικά με κάποιο άλλο προϊόν ή και μόνη της επειδή,δεν έχω πολλά κενά.Έχει ένα μικρό βουρτσάκι το οποίο γεμίζει και σχηματίζει υπέροχα τα φρύδια και φυσικά είναι οικονομική,αφού είναι Essence.
Το υγρό highlighter ήταν πρόσφατη ανακάλυψη μου,το συγκεκριμένο είναι της Golden Rose,από την καινούργια τους σειρά "Metals" για την οποία σας μίλησα εδώ.Δηλώνω ερωτευμένη και πολύ ικανοποιημένη απο αυτό το προϊόν,έχει μία υπέροχη απόχρωση,όπως και απόδοση και είναι επίσης οικονομικό.

Τα κραγιόν της Mac είναι έρωτας,η υφή τους,η τεράστια χρωματική ποικιλία που διαθέτουν και η φόρμουλα τους.Αν δεν έχετε δοκιμάσει κάποιο μέχρι στιγμής πιστεύω πως έστω και μία φορά πρέπει να το κάνετε,γιατί  η Mac βγάζει αρκετές φορές προσφορές μέσα στον χρόνο.Το καλοκαίρι λοιπόν τίμησα πολύ την απόχρωση Neon Orange, ένα έντονο πορτοκαλο-κόκκινο χρώμα και το φθινόπωρο-χειμώνα την απόχρωση Derriere.Η Mac το κατατάσει στις nude αποχρώσεις,εγώ θεωρώ οτι είναι ένα σκούρο σοκολατί χρώμα.Και τα δύο προσφέρουν άνεση στα χείλη και έχουν πολύ καλή διάρκεια,χωρίς να τα ξηραίνουν.

Μέσα στον χρόνο δεν μπορώ να πω οτι δοκίμασα πολλά καινούργια αρώματα,αλλά αυτό που ξεχώρισα απο την πρώτη στιγμή όταν το μύρισα σε φαρμακείο ήταν της Nuxe το Sun.Είναι ένα καταπληκτικό καλοκαιρινό άρωμα,το οποίο διαρκεί για πολλές ώρες.Με απλά λόγια είναι ένα τέλειο οσφρητικό ταξίδι!Μπορείτε να δείτε και το σχετικό ποστ στο οποίο μίλησα αναλυτικότερα για το άρωμα εδώ.
Για το τέλος άφησα την περιποίηση νυχιών.Μου έκαναν πολύ θετική εντύπωση τα βερνίκια του καταστήματος O-morfia .Διαθέτουν μία μεγάλη γκάμα χρωμάτων,τα οποία στεγνώνουν γρήγορα και με δύο περάσματα το αποτέλεσμα είναι άψογο,επίσης μου κρατάνε περίπου 3 μέρες,χωρίς ιδιαίτερη προσοχή και κοστίζoυν μόνο 1,5 ευρώ.


Αυτά ήταν τα δικά μου αγαπημένα την χρονιά που μας πέρασε.
Ποιά ήταν τα δικά σας αγαπημένα και ποιά θα μου προτείνατε να δοκιμάσω;
Και πάλι να σας ευχηθώ μία Καλή Χρονιά!


Μέχρι την επόμενη φορά να είστε καλά και να περνάτε όμορφα!
Φιλιά
Μιμή










Σχόλια

  1. Τέλεια όλα τα προϊόντα.Ποιο πολύ ομως του μακιγιάζ ε χουμε και μια αδυναμια😉Πολυ ωραιο ποστ.😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα συμφωνήσω μαζί σου Νένα μου,τζάμπα έχουμε τον τίτλο των makeup junkie??Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα τα προϊόντα που μας έδειξες Μιμή μου!Θα αγοράσω σίγουρα την μάσκα καθαρισμού της kalliston όπως επίσης και τον κορέκτορα από maybeline!Τι όμορφο χρώμα το neon orange..Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια μου!!Θέλω να πιστεύω πως ειδικά την μάσκα θα την λατρέψετε,φυσικά και ο κορέκτορας κάνει πολύ καλή δουλειά!Το neon orange έκλεβε τις εντυπώσεις σε βραδινά μακιγιάζ...Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο άρθρο φίλη μου!! Αδυναμία δικιά μου ότι είναι για τα χείλη...περιμένω όμως να έρθει το καλοκαιράκι για να δοκιμάσω το άρωμα της Nuxe!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Πόπη μου,όσα κραγιόν και να έχουμε ποτέ δεν είναι αρκετά...αχχα Εχει γίνει το αγαπημένο μου άρωμα για το καλοκαίρι,ελπίζω να σου αρέσει και εσένα το ίδιο!Σου στέλνω τα φιλιά μου!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Pink Pepperslim Fast Track - The Pionears

Γειά σας τι κάνετε; Ναι καλά βλέπετε!Μετά απο πολύ καιρό επέστρεψα στο αγαπημένο μου blog που τόσο μου είχε λείψει...Προσωπικά θέματα,η φροντίδα του μικρού μου μπέμπη και μία μετακόμιση,με κράτησαν μακριά,αλλά ελπίζω να καταφέρω έστω και 1-2 φορές τον μήνα να γράφω άρθρα εδώ στο blog.Αλήθεια εσείς πήγατε πουθενά διακοπές ή λιάζεστε ακόμη σε κάποια παραλία;Εγώ φέτος δεν μπόρεσα να κάνω ούτε ένα μπάνιο,αλλά πήγα ολιγοήμερες διακοπές στο βουνό και στον καθαρό αέρα! Μετά την γέννηση του μικρού μου,θέλησα να μπω σιγά-σιγά σε πρόγραμμα διατροφής και έπεσα τυχαία σε ένα νέο  προϊόν της εταιρείας The Pionears ,το pink pepperslim fast track ,το οποίο είναι ένα θ ερμαντικό τζελ κατα της κυτταρίτιδας και του τοπικού πάχους .Μετά απο κάποιες κριτικές που διάβασα,οκ δεν ήθελα και πολύ,το παρήγγειλα και το δοκίμασα για τουλάχιστον 20 μέρες,ώστε να είμαι σίγουρη για τα αποτελέσματα του. ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: Τοποθετείς λίγη ποσότητα στα προβληματικά σημεία και το προϊόν αρχίζει να δρα ότ

Yves Rocher - Elixir Jeunesse

Η Yves Rocher είναι μία γ αλλική εταιρεία φυσικών καλλυντικών , της οποίας τα προϊόντα ήθελα να δοκιμάσω διακαώς!Η ιστορία της ξεκινάει πολλά χρόνια πριν,το 1959 όπου ο ιδρυτής της με το ομώνυμο όνομα,συνέλαβε μία ιδέα.Να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξαρτήτου ηλικίας,κοινωνικής τάξης και τόπου διαμονής αγνά φυσικά προϊόντα περιποίησης πάντα με γνώμονα την αγάπη και την προστασία για το περιβάλλον και τον άνθρωπο. Σήμερα θα μιλήσουμε για δύο προϊόντα,τα οποία χρησιμοποιώ πάνω απο ένα μήνα και ανήκουν στην σειρά Elixir Jeunesse . Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει μία καινοτομία!Έχει διπλή δράση αντιγήρανσης δηλαδή ενυδατώνει-επανορθώνει και επιπλέον προστατεύει την επιδερμίδα και απο εξωτερικούς παράγοντες,όπως η ρύπανση. Το πρώτο προϊόν που πραγματικά λάτρεψα είναι το τζελ ντεμακιγιάζ micellaire . Έχει μία θεσπέσια μυρωδιά και μία δροσερή υφή και αφού είναι σε μορφή τζελ σου δίνει την δυνατότητα να ελέγχεις την ποσότητα που θέλεις να χρησιμοποιήσεις.Απομακρύνει

Συσκευή καθαρισμού προσώπου από Dust + Cream

Λίγες μέρες πριν αποχαιρετήσουμε το 2018,θα ήθελα να σας μιλήσω για την συσκευή καθαρισμού απο Dust + Cream ,την Clean me ,την οποία ξεχώρισα.Την χρησιμοποιώ καθημερινά,περίπου δύο μήνες,οπότε πλέον έχω διαμορφώσει μία ολοκληρωμένη άποψη. Αρχικά να σας πω,ότι δεν είχα χρησιμοποιήσει κάποια συσκευή καθαρισμού στο παρελθόν,άρα δεν μπορώ να κάνω συγκρίσεις με άλλη. Η συσκευή λοιπόν,έρχεται σε αυτό το χαριτωμένο ροζ χρωματάκι σε μορφή σιλικόνης(δεν χρειάζεται ανταλλακτικά),με ένα καλώδιο φόρτισης και κοστίζει  20 ευρώ.Είναι εύχρηστη,εξαιτίας του μικρού της μεγέθους και φυσικά αδιάβροχη. Πως λειτουργεί; Με το πάτημα ενός κουμπιού και χάρη στην δόνηση που διαθέτει,καθαρίζει βαθιά την επιδερμίδα,απομακρύνοντας μακιγιάζ,ρύπους και λιπαρότητα.Βρέχεις την συσκευή,τοποθετείς το καθαριστικό της αρεσκείας σου και κάνεις κυκλικές κινήσεις σε όλο το πρόσωπο και λαιμό.Επίσης υπάρχουν τρία επίπεδα έντασης,για να διαλέξεις αυτό που σε εξυπηρετεί.Μεταφέρεται εύκολα,είναι ιδανική γι

Ετικέτες

Εμφάνιση περισσότερων
Blogging tips